dth=1100"' name='viewport'/> aheimli: + kommentar

Karoline er verdens beste person, jeg håper det en gang blir skrevet en bok om hvor givende hun er og hvor flott menneske hun er ❤️

+ kommentar

Hvis noen noen gang har lidet som følge av antisosiale og anti liv lovlige valg, som for eksempel å bidra til den 6. masseutryddelsen av liv, så må det godgjøres med økonomiske midler, om så til liv (død). Rettferd må skje, før kjærlighet kan eksistere. Om jeg har gjort ukjærlige valg, lengter jeg etter det som trengs for å få tilbake relasjonen til alle.

2 comments:

  1. Hvis enhver starter nå, vil jeg vente med å få mamma (hvis det er iorden?) til ingen lenger er gutter og jenter.

    ReplyDelete
  2. Jeg vil vente med å få mamma (hvis det er iorden?) til ingen lenger er gutter og jenter, hvis enhver starter nå.

    ReplyDelete